Datorproblem och nya glasögon

När jag väl tänkte att jag skulle börja uppdatera mer på bloggen så började min dator att bli helkonstig. Det är la typiskt. Nu kan jag knappt använda den överhuvudtaget. Så idag har jag suttit i princip hela dagen och fört över allt som jag vill ha kvar från min dator till en extern hårddisk, om datorn helt plötsligt skulle lägga av helt och hållet. Jag ska försöka fixa den, annars får jag väl helt enkelt köpa en ny. Vi får se hur det blir. 
 
Dessutom så har jag gått och blivit sjuk, igen. Det känns som jag har varit sjuk konstant sedan detta året började. Idag känner jag mig lite bättre i alla fall, redan sedan imorse har jag blivit mycket piggare, och bra är väl det för jag ska jobba imorgon. Sedan är jag ledig hela helgen så jag har tid på mig att piggna till helt och hållet. 
 
Förra veckan var jag dessutom och hämtade mina nya glasögon. Har inte någon bra bild på de, men det är ju inte så viktigt egentligen, de är väldigt lika mina gamla, så om man inte vet om att jag har nya så ser man nog inte ens att jag har bytt. Men jag tycker det är skönt att ha nya i alla fall. Jag inser ju nu hur otroligt dåligt jag ser egentligen. Dessutom så fick jag ju med ett par solglasögon med styrka, och det är ju bara plus i kanten, speciellt eftersom det var så otroligt skönt väder dagen efter jag hade hämtat dem. 
 
Tänkte bara uppdatera er lite om hur läget ser ut just nu. Så om det inte kommer upp så mycket blogginlägg så beror det troligtvis på min dator, bara så ni vet.