Första Advent

Har jobbat i princip varje dag den senaste veckan så har inte haft så mycket tid eller ork till att blogga, och eftersom jag bara har varit på jobbet och hemma har jag inte riktigt haft något att skriva om heller.
Men denna helgen har jag varit ledig i alla fall och då har jag spenderat ca all min tid med Pontus och vi har bara myst och haft det lugnt och skönt. Idag var vi hemma hos hans familj och hade lite adventsmys och bakade lite pepparkakor, byggde pepparkakshus och gjort lite marsipangrisar (förutom Pontus, han gjorde en dinosaurie). Efter det så spelade vi lite tv-spel och hade det trevligt. 
 
Nu sitter jag hemma hos Pontus i alla fall, så medan han spelar lite så passar jag på att blogga. 
Det är inte ens första December än och nästan alla julklappar är inhandlade. Till skillnad från alla andra år så är jag i tid denna gången. Det känns ganska bra faktiskt. Nu har jag bara några få kvar att lista ut julklappar till, hittills har det varit perfekta julklappar i alla fall om jag får säga det själv.
 
Detta är visserligen bilder från förra året som jag hittade när jag kollade igenom lite julbilder från tidigare år (jag är alldeles för taggad inför julmys), men Fia var så söt när hon låg under tomteluvan och sådär ser vårt fönster ut i hallen i år också så jag tyckte det var okej att ta gamla bilder.