Myshörnan

Okej bilderna på mitt rum får komma någon annan dag, ska sätta på nya sängben och fixa lite osv innan jag tar bilder. Men det är faktiskt ganska mys ändå. Har i alla fall en liten myshörna jämte min säng som jag kan visa med ljus, godis och nallen jag fick i alla hjärtans dag-present av Pontus. 
Kom till skolan tidigt för att jag tänkte öva lite bas, men jag är så fruktansvärt trött så jag har bara suttit i mysrummet (ett litet grupprum med soffor och fåtöljer) i en timma nu och gjort absolut ingenting. 
Funderar på att gå och köpa en macka eller något, är hungrig och det är lång tid kvar tills lunch.
 
Försöker fixa loggan till vårt UF-företag. Det är svårt, men det går framåt iaf. 
Adjöken! 
 
 
 
Mamsen

Det bästa med hösten!!!! Ljus!!!!❤️

Mamsen

Nu tycker jag du ska bli frisk så det blir ett nytt inlägg!!!! Och för att du mår bättre då förstås❤️❤️❤️