GRRRREAT

Livet för tillfället är väl ganska great! (Läs det försvenskat och med rullande R!) 
Har legat hela morgonen och myst med pojkvännen och Mami har köpt ny tvål som inte luktar kräkningar och den gör händerna SUUUPERLENA!! 
ÅH KOM IGEN LEENA VAD SKULLE VI ANNARS GÖÖÖRA!! Det var min första tanke när jag skrev att händerna blir lena hehe kan bero på att jag och Pontus satt och sjöng den igår när vi spelade wow! 

Påtal om att sjunga, hur går det egentligen med sången Linnea? Joodå, har börjat sjunga när vi har brukspel eller ensemble, vilket är väl lite tvunget. Sen sjunger jag ibland när Pontus har gitarrlektion, så snor jag ett random piano någonstans i skolan. Har inte riktigt kommit igång med ktva, bara lite. Men det kommer, det kommer! Jag känner att jag är på rätt väg nu i alla fall och det känns sjukligt nice! 

Frulle står väl näst på to-do-listan sen åker vi till skolan. 

Pusshaj! <3 
Mamsen

Alltså du klär så sjuuukt bra i den stilen, översta fotot alltså!! Ja du är ju alltid så otroligt fin, men om du nu skulle få för dig byta frilla el så så är det där asfräckt på dig!!!

felicia

snyggt hår ju hur gjorde d de där? (översta bilden)

Svar: Tack! Jag tuperade det och satte i några hårnålar för att hålla håret uppe och sprayade massa hårspray.
Linnea Johnson