Frågor om 2014

1. Vad fick dig att må bra 2014?
Det är väl lite cheesy att säga Pontus men tror jag måste säga det för kommer inte på något annat.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några löften, brukar inte ha det 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tror inte det, inte vad jag är medveten om i alla fall 
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Har inte varit utomlands i år, så bara Sverige
 
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Bra väder, vilket enligt mig betyder inte för varmt, inte för kallt, inte för regnigt men inte för torrt. Lagom av allt helt enkelt. Våren är perfa. 
 
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
1 April för då flyttade Pontus till sin egna lägenhet. Och 19 September för då firade vi ett år. 
 
8. Vad var din största framgång 2014?
Tror på riktigt inte jag har haft någon riktig framgång.... 

9. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Kommer  inte ens ihåg vad jag fick när jag fyllde år... Men fick både tatuering och pennorna jag önskade mig i julklapp så det är ju nice 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick njursten/njurbäckeninflammation i början av året. Det var rövigt rent ut sagt. Fy. 

11. Bästa köpet?
 Min bas kanske. 
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Don't know. Troligtvis typ chips

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Anaconda och All about that bass definitivt. Sen typ låtarna vi har haft på ensemblen i skolan 
 
14. Vad önskar du att du gjort mer?
Vart ute lite mer kanske. Kanske bloggat lite mer. Kanske pluggat lite mer. Vet inte riktigt faktiskt, men något sådant där 
 
15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Motsatsen till svaren över kanske? 
 
17. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
 Var på thairestaurang och på kvällen var jag hos Pontus och myste 
16. Blev du kär i år?
Var redan kär. Är fortfarande. 

18. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä, hata är ett starkt ord. 

19. Vilken TV-serie var din favorit i år? 
 Alltså Desperate Housewives är alltid min favoritserie. Men om jag ska ta något jag har börjat kolla på i år så är det Arrow och Flash tror jag 
 
20. Bästa biofilmen du såg i år?
Tror faktiskt inte jag har vart på så mycket bio i år. Förra året var jag på bio hela tiden men det har jag inte varit i år. Kommer knappt på någon jag har sett på bio. Får väl säga Gone Girl då

21. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Om du har urinvägsinfektion, drick mycket vatten annars går det upp till njurarna.
Haha, nejmen kommer verkligen inte på någonting 

22. Citera en sångtext som summerar ditt år: 
"We shouldn't even think about tomorrow
Sweet memories will last for long, long time
We'll have a good time, baby
Don't do worry." - I'm so exited, The Pointer Sisters
Endast för att detta har varit min bra-humör-låt hela året  
 
 
GOTT NYTT ÅR! 
Mamsen

Punkt 6. Haha du och Fia måste vara tvillingajälar:-)