ES3 TURNÉ 2014

Turnén är över. Allt var så fruktansvärt roligt. Publiken var så himla bra. Min klass var så himla bra. Vi presterade så fruktansvärt bra. Är så stolt över oss så det är sjukligt. 
 
Är faktiskt lite ledsen över att det är över. Det var så fruktansvärt kul och veckan gick så fort! Två skolor varje dag (undantag för tisdagen då vi bara körde en skola), packa in och packa ut instrument till släpet, rigga upp och rigga ner, ge järnet på scen och njuta av publikens respons. Vi fick till och med stående ovationer på Ängskolan, och alla sjöng med och det var GRYMT!  Kan man få gå om trean igen endast för att göra om turnén en gång till? Det hade varit skitnice. 
 
Idag var det sista dagen i alla fall, och efter en väldigt slitsam vecka tänkte jag och Pontus att vi kunde "fira" är väl fel ord, eftersom jag inte vill att veckan ska vara slut, men som en liten belöning för veckan åkte vi och käkade pizza. Efteråt fick vi varsin klubba och jag blev helt överexalterad och tjöt ut "ååååh!!!! niiiice!!!!!" pizzasnubben tittade konstigt på mig... 
 
Imorgon åker hela ES-programmet till Orust och vi ska till ett akvarellmuseum. Men innan det måste jag ligga och slappna av och inte göra någonting, har ont i hela kroppen efter att ha kämpat så denna veckan hahah 
 
För mer bilder + filmer från turnén, checka turnébloggen HÄR!
 
adjöken! 
 
 
Mamsen

Vi hade också kul!!! Tack för underhållningen, ni är grymma!! Längtar redan till nästa:-))