Skulle vilja sätta random smileysar i rubriken men vet ej om man kan göra det

SUP
Bas beställd. Nöjd? jodå visst ganska mycket faktiskt. Det tjatas hela tiden om att jag ska blogga. När jag hade en period då jag bloggade hela tiden tjatade folk om att jag skulle göra något annat, liksom hitta på saker. Flummigt det där. Om man bloggar bör man inte göra det, men när man inte gör det bör man det.... 
 
nu bloggar jag i vilket fall som helst! Jag var hos Chejken i helgen och vi hade det supermysigt! :D 
Nu är det långhelg också! ganska skönt faktiskt, inte för att jag direkt har någon ork att fira Valborg. Sitter hemma istället och bara slappar, för det är sådant där jag är bra på :) 
 
Hade förövrigt (kanske, troligtvis) sista lektionen med en av mina favoritlärare igår. Hon är så fruktansvärt bra och så kanske vi inte ens ska ha henne i 3an :( 
 
Var på mediaelevernas utställning idag också! Väldigt duktiga faktiskt! Det är så intressant hur olika stilar de har på sina verk! 
Sedan kom Fridhemsfolkhögskola och hade en liten konsert med beatles-låtar med jazztema! :D
 
Får la bjuda på egopics från instagram eftersom jag inte har några andra bilder just nu typ heh 
SKOJA JAG HITTADE EN! OMG! Fick la piffa till min alldeles usla, tråkig-färgade såkallade outfit (ni får nu spy på mig för att jag använde det ordet) med en blommig liten vårig jacka! 
Det är förövrigt megamysigt att hitta random bilder på Fafie i mobilen! Får man tagga dagens-daphne på bloggen? PPFFFT! KLART DET ÄR JU MIN BLOGG DUM FRÅGA! #dagensdaphne 
ÅH HON ÄR SÅ SÖT ORKAR INTE <3333 Henne tycker jag om muchomucho!
 
och påtal om folk jag tycker om muchomucho! Den här mannen är inte så fel han heller! 
Om vi ignorerar den väldigt oattraktiva vinkeln på mitt face kan vi ta och diskutera texten lite. Tyckte bara kidsen som hade klätt ut sig till påskkärringar osv var väldigt söta ok?!
 
PUSSHAJ <3 
Mamsen

Kan aldrig bli för mkt inlägg av dig!!!!
Hahaha fotot på Dafne😄 Kände ju inte igen henne😂
Ni är bra du & Pontus ❤️❤️❤️

Pontus Lindberg

Gillar dig. När du fått din bas ska vi jamma HELA TIDEN

Svar: Gillar dig med! Puss
Linnea Johnson