whaaaaat?

Det här med att sitta och göra fula miner när mami kommer in på mitt rum är bland det roligaste jag vet. 
Om ni bara ignorerar det faktum att jag har en badkappa på mig så kan leendet bli tillägnat er! :D 
 
Idag har jag alltså gjort detta:
  • vaknat
  • desperate housewives
  • ätit
  • desperate housewives
  • desperatw housewives
  • The shining (don't even remind me about that one.) 
  • ätit chips
  • desperate housewives
  • hämtat lillasyster + punkarbuddie @skene 
  • desperate housewives
  • duschat
  • skrivit låt
det var väl basically it tror jag... känner att jag har ett überintressant liv för tillfället :D 
gissa vad jag ska göra nu! ta en macka + ett glas juice och sätta mig och kolla på desperate housewives! :D ååh! så underskattad serie så jag tror jag dör! 
 
alva kom btw in på mitt rum nyss och sa att vi ska gå upp kl 9 imorgon bitti för att gå ut med hundarna. min reaktion var ungefär såhär! <---- klicka jao
 
pusshej <3
mamsen

Hahaha, ibland orkar jag nästan inte med dig!!! :) <3

mamsen

Fast där ljög jag ju........orkar ALLTID med dig!! Du lättar upp min vardag :) Fast du får en o tänka på saker vid fel tidpunkt, typ precis innan man ska somna, som gör att man bara ler och vips blev man pigg.......men det blir väl :)