tjohej!

hejsan hoppsan allesammans!
jag vet, jag vet, att jag inte har bloggat alls det senaste....
tänkte slänga in lite bilder på vad jag har gjort de senaste dagarna, men jag har ingen sladd till datorn :/
har vart hos min lilla Chejk idag med! :) min lilla plutt!! vi hade supermysigt! :D
orkar inte göra det dära 30 dagar just nu, så jag slänger in lite gosiga bilder :)
GAAAH!!! älskar den! sjukt fult, men sjukt gosigt! skulle kunna leva i den! vilket jag ioförsig redan gör....
gosgosigt!
fråga inte....
och ja, jag vet... hon är typ längre än mig... men so what? haha! jag kan plocka upp saker från marken snabbare än henne! haha!
I'M WATCHING YOU!
så här kan det se ut när jag bloggar :) om jag sitter i Alvas rum då...
varför i hela friden använder jag aldrig den här klänningen??? den är ju megasöt!!! har användt den en gång, EN gångm EN GÅNG, EN ENDA LITEN GÅNG!!!! vad är det för fel på mig!
nu ska jag vara lite trevlig mot min familj och gå och ta ett glas juice (om det finns) och sätta mig på mitt rum och gosa med vovvarna :) för det är väl trevligt mot familjen? eller? har jag fattat fel?? nee, men ska hänga lite med mi familia nu :)
puss o haj! <3