Moppeplugg!

haj!
sitter och gör lite datatest för moppekort... bläää! sjukt tråkigt½ så nu tog jag en liten paus! haha!  har ju pluggat igenom hela böckerna, men vissa av frågorna har vi ju inte ens gått igenom!!! gaaah! och så finns det inte i boken!!! förbannad blir man!!!
men snart så!! gaah! tänker plugga som en galning tills jag får köra min lilla babe! haha!
så kan jag och Chejken köra massa tillsammans! haha! coola moppebrudar!! haha! eller...jaa...hehe.... det var bara konstigt!!

alla vill till himmelen, alla vill till himmelen, 
alla vill till himmelen, alla vill till himmelen,
alla vill till himmelen, alla vill till himmelen,
för man vill ha vad man vill ha och man vill ha det nu...
nee, men jag lyssnar lite på underbara Laleh! :) haha!

men ska nog plugga lite nu.... bläää!!!
så... jaa....
puss o hej! <3