Tjejkväll och NO-plugg

Tjofräs!!
nyss hemkommen från Örbygården! har nämligen haft en liten "tjejkväll" elr rättare sagt "tjejeftermiddag" där idag. eftersom jag och Lollo www.johannalouicen.blogg.se är med i styrelsen i Örby Unga Örnar så hade vi i uppgist att fixa dom här eftermiddagarna då. och jaa, det var första idag! egentligen skulle det kommit en tjej från Oriflame och visat produkter, men hon hade råkat dubbelboka!!  så jaa, vi fick lite panik kan man ju säga då! men det var ju tur att jag hade med mig några nagellack så vi kunde måla naglarna. jag var dock tvungen att gå mitt uppe i alltihopa för jag skulle på utvecklingssamtal, men jag kom ju tillbaka, så, jaa, det var ju bra! hehe ;D
jaa, och imorgon så har jag NO-redovisning om Järn!!! och jag ska skriva om vad det består av, men jag hittar inget ju!!! GAAAAHHHH!!!!  men jag frågade Jenny och hon sa att det består av järnmalm, men vad består det av då??? blir galen!!!
men jaja, har hittat ngt nu iallafall, vet inte om det är sätt, men jag får väl skriva lite bara och så märker jag väl om det är rätt!!
men ska plugga vidare nu!
tjoflöjt!! puss o kram! <3