SOMMARLOOOOV!!! :d

hejsan hoppsan allesammans :D

igår så blev det sommarloooov! :D yihooo! och traditionen är ju alltid att jag blir sjuk i början av alla lov... och gissa vad.... jag är sjuk :( blähäää!!! inte kul alls.... kan väl berätta lite hur dagen var igår då eftersom att idag har jag bara legat och slöat i soffan.

joo, på förmiddagen var det ju avslutning och vi som skulle spela skulle vara där runt 8. jag skulle vara med och spela bas till en låt... och det var How to save a life, emelie sjöng, Linea (och det ska faktiskt vara ett n) spelade piano, sofie i sjuan spelade trummor och jag då spelade bas. jag och sofie har bara varit med på låten två gånger innan med det gick riktigt bra i alla fall :) glad gubbe på det!!! :D och så skulle jag vara med och sjunga på sol vind och vatten och den blomstertid nu kommer. när mamma väl hade sjutsat mig till örbyhallen där avslutningen höll hus så komjag på att jag hade glömt papprena i bilen så jag fick ringa mamma och hon fick köra tillbaka och lämna papprena hos mig... i början var jag lite nervös eftersom jag inte kunde någon av låtarna men det gick redigt bra endå :D      jag snor lite bilder från Emelie från avslutningen så ni får se lite :D


så här såg jag då ut, bortsett från klänningen då


Fr.v, Simone, Linnea (jag), Emelie och Linea :D


Fr.v, Lollo, Linnea (jag), Linea och Simone :D


och självklart så skulle vi kramas massa oxå! den enorma högen av knäppa människor består av: Linnea(jag), Emelie, Linea, Lollo och Simone. <3


kramen blev tagen på kort från flera vinklar som ni ser! <3

just det, på kvällen sen så skulle jag och Josefin till Mingla I Mark :D det var supermysigt men såklart mådde jag ju inte alls så bra så pappa fick köra hem mig :(

aja, i onsdags så var vi i alla fall i Göteborg med musikprofilen och gick i musikaffärer :D det var superroligt och eftersom jag är så dålig på att ta kort vid speciella tillfällen så snor jag nu lite bilder från Lollo...

en bild på mig när jag spelar lite gura :)


och den superduperbästa bilden :) jag spelar kontrabas!! :d wihooo! lite enorm är det men supercool i alla fall :D

och en bild från bokkalaset kommer oxå:

jag står en bit bak men skit samma, jag är i alla fall längst till vänster sen kommer Olof som sitter på pallen jämte, Lollo är det som sjunger och spelar bas och Simone spelar trummor.



men aja, nu ska jag börja knarka halstabletter så jag mår lite bättre :)


ha det gött!! <3
jenntan

du är ju sååååå super duper mega fin i dina nya brillor :D:D:D:D ascooola!