LINNEA :D

det är mitt namn det jaa :D
har supertråkigt så jag lägger in lite bilder på mig från massa olika tillfällen :)
haha :D typ när jag var superliten!! älska hatten <3
det är ingen galning som har piercat mig när jag var liten utan det är en liten plupp jag hade där =)
jag och Alva förra sommaren påväg till djurparken...
jag och Pissenisse (Gösta) förra sommaren :D
när jag fick mina första provbågar
då hade man mörkt hår och lugg ett tag då :D
herregud!! haha :D hittade detta kortet... några år sedan är det i alla fall... man får ju bjuda på sig själv =)
vi kan ju säga att jag inte har plattat håret i alla fall :)
förra sommaren detta oxå då!
jag och Josefin var supersöta när vi var små!! <3 pöss!!! jag är den till vänster...
nu ska jag no hänga med Jenny och Johan till djurparken!!! hej då! puss <3
Alva

På bild nr 7 är det sture du har iknät då??

Linnea

haha :D jaa, det är det.. så det är ett tag sen bilden togs =)

mahtab<3

vad söta ni är på sista bilden!

Linnea

tack :D det är jag och min kusin!

Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

hannadinälskling&bästis

JÄVLA SNYGGO ;))))) löv yo 2

Svar: HAHAHHAHAHAHAHA NEEEEJJJ! löv jo to though <3
Linnea Johnson