BLÄÄÄÄ!!!

okej, rubriken blev lite random, men,men... sånt e livet, det är vad Josefin säger i alla fall :D
blev tillsagd av en viss Lollo (johannalouisen.blogg.se) att jag skulle blogga lite, så... jaa, det är vad jag gör, men jag har ingen aning om vad jag ska blogga om :/ så det sket ju sig i alla fall.
fast något måste det ju finnas att berätta!!!   jjooo, just det... duktiga lilla jag tjänade lite pengar igår genom att klippa halva grannens gräsmatta medans dem är borta :D  visst är jag duktig!! :D
slänger in en random bild för att jag har tråkigt!
Saga supersöt!!!
Btw, så drömde jag att jag hade en superstor tatuering över hela ryggen :/ och gissa vad det va... en stort LEJOOON!!!! OMG!!!!!    nee, men knäppt!!
puss och kram! <3
Linnea

ooopppps!!! Johannalouicen.blogg.se ska det visst stå, sry!!