BROLLE <3

Hallojsan allihopa :D
har supertråkigt, men i eftermiddag så kommer mormor och Göran och vid 1 så kommer Jenny och hämtar mig och Alva så åker vi till JC, för Alva har ett presentkort där :)    så nu skriver jag bara lite random saker :)
först och främst vill jag då säga att vi har börjat skolan nu :) skoj, men tråkigt att sommarlovet är över :/
och så klart säger ju rubruken allt :) haha! Kjell Junior Brolle Wallmark!!   så grym han är!!!    sitter och lyssnar på honom nu, Solo i stockholm piano versionen :)   fast hans kändaste låtar är nog: Sound of a drum, Playing with fire, watching the stars och 7 days and 7 nights, låten som han var sjöng i Melodifestivalen, dock så tycker jag inte att den är så bra.   han har ju även vart med i körslaget 2008, och lyckligt nog så kom han redigt långt och slutade som 2:a :D
han har släppt 5 album och 12 singlar.
här är han på sommarkrysset 2008.
Brolle Jr <3
erkänn han är rätt awesome ändå :D
aja, jag tycker han är grym iallafall :D
hej då! puss <3