Spelning inför profil och Bokkalset står på Schemat!

hejsan hoppsan allesamans!!

på måndag blir det en liten spelning (redovisning) med band inför musikprofilen. från början hade vi tänkt spela pictures if you med the last good night, men vi kände oss inte riktigt säkra med den så lektionen innan spelningen så bestämde vi oss för att byta låt till The Joker med Steve Miller Band som vi aldrig har spelat tillsammans innan! :O 

på sång är det då Johanna-Louice Lollo Tengdahl, på bas är det antingen Lollo eller Olof, på gitarr är det Linnea (jag) Johnson och kanske Olof Ulenius och på trummor är det Simone Trevisson. och jag kan meddela att vi är grymma!!! 

och just det, bokkalaset oxå var det ja :) då kör vi den låten oxå! YAAAYYY!!!!! bara för att vi är awesomeeeee!!! :)


nämen titta!! jag hittade ju en bild på oss alla!  Fr.v. Linnea Johnson, Simone Trevisson, Lollo Tengdahl och Olof Ulenius! Btw, det är så här det ser ut när vi sitter och pluggar i skolan! haha, nejdå... vi pluggar supermycket och får superbetyg så det så!!!

men nu ska jag gå ner och titta på Herr & Fru! haha!


puss och hej leverpastej!!


vrf stavas det pastej och inte pastey??? det ser mycket snyggare ut ju!
Vendla

Tänk om man kunde få höra den här spelningen! Vilken upplevelse!!

Modebloggaren Olivia

Nej, det är inte mina naglar ^^ Wish it was