börja blogga igen??

hejsan svejsan allesammans! jag har ju inte skrivit på ett tag och emellan alla inlägg så är det typ jättelångt. det jag menar är att jag kanske ska börja blogga mer ofta igen. eller vad tycker ni??

jag har ju inte skrivit på superlänge så jag kanske ska skriva lite om vad som har hänt.
• Min lilla ökenråtta Musse har dött...det är ca 4 månader sedan nu :'(
• Jag har skaffat ett nytt liten djur som heter Vilda. hon är en sibirisk dvärghamster.
• Jag ska bli moster för tredje gången.
• Jag har tagit bort min grej jag hade vid ögat. Var på lasarettet med den och först sa en tjej där att hon inte trodde att man tog bort sådana där men sen hämtade hon en annan läkare som bara klippte bort den. det var superläskigt. men nu är den borta iallafall...
• Nu är jag inte rödhårig längre utan nu är jag riktigt mörkhårig:)
Idol har börjat och typ alla som är med är superbra! men mina favoriter är Jay och Linnea. de är superbra. 
Bonde söker fru har även börjat och det är jätteroligt.


dessutom är det snart halloween!!! det ska jag fira med Linnea, Emelie , simone och kanske Lollo. jag hoppas verkligen att Lollo också kommer. hon ska kanske ner till Skåne med sin mamma. men jag hoppas att det inte blir så för det blir så tråkigt utan henne. Jag hade tänkt vara djävul på halloween, eller vad tycker ni??

dessutom hade jag, Linnea, Simone, Lollo och Emelie filmkväll förra helgen. har nog aldrig skrattat så mycket på en timma tidigare. haha!! jag fick nämligen skrattanfall hela tiden. vi käkade tacos med kyckling och så var vi ute och tog massa fina bilder, sedan gick vi in och kollade på filmer. vi kollade på: Familjen Joneses och Skottår. när i kollade på skottår så satt vi som inklistrade i TV:n. haha!! den tjejen som det handlade om hade åkt till Irland (tror jag det var) till sin kille för att fria till han på skottdagen. men när hon kom dit så kom det massa hinder hela tiden och då var det en kille som hjälpte henne och sedan när hon äntligen kom fram till sin kille så ville inte vi att hon skulle gifta sig med ha utan den andra killen. men då friade hennes kille... vi satt och skrek åt han att han inte skulle fria. haha! typ så som folk gör när det kollar på sporter men vi satt och skrek när vi kollade på en romanisk komedi. haha!! sedan så spelade vi lite BUZZ och gissa ve som vann!! J A G!! JAAAAAAAAG!! jag som alltid är den blondase av vårt lilla ''gäng''. haha!

men nu ska jag kolla facebook och sedan ska jag nog gå ner och kolla lite på TV. eller så kanske jag ska spela lite gitarr! vem vet! BARA JAG! MOHAHAHAHA!! okej jag är ganska konstig!

puss och hej från världens bästa tjej! <3
syrran!

HAHHAHA du e supermongo! :)jag tycker du ska blogga mer, det är kul att läsa dina super flummiga inlägg!! hehe!! Tjingeling sis!

linnea

haha!! jag är inte alls supermongo... du är det.

Syrran !

Men skriiiiv då! :D Jag har inget att göööra!