PROV................

hejsan svejsan allihopa...

har upptäckt att det inte alls är så kul med prov haha,  som om ni inte redan visste det. Aja... men iallafall hade ett NO:prov fredagen före lovet som jag hade pluggat supermycket på, upptäckte kvällen innan att jag bara hade pluggat på hälften av det som jag skulle plugga! TYPISKT MIG!! men aja, klockan var mycket och jag var supertrött så jag gick och la mig och hoppades att det skulle gå bra iallafall... det gjorde det, hoppas jag! men det gjorde det nog.

dessutom så fick jag VG på Musik:provet och jag är mycket stolt över mig själv. Sista lektionen idag så hade vi prov i svenska och jag hade inte pluggat så mýcket så jag trodde att det skulle gå skitdåligt, men det gick mycket bättre än vad jag trodde. och imorgon så har vi HemKunskap:prov och jag hoppas det går bra med.

men aja... bara jag får G så är jag nöjd.

egentligen måste jag plugga nu men det gör jag om en liten stund.. för jag måste kolla allt som har hänt på facebook. haha

men måste dra nu för jag måste plugga! :(





men det säger jag bara för att det ska låta bra! haha...


puss och hej allihopa!!
Jenntan

HAHAHAHHAAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förresten, plugga är BRA!!!!!!! Det är FRÄCKT att vara pluggnörd, jag är ju en ! :D

Linnea

hahaha!! jaa, men det är tråkigt. fast nu har vi inte några mer prov på ngn vecka, hoppas jag iallafall! <3

Långa Skuggan

Jag fattar inte hur i himlens namn du har blivit så duktig på att plugga! du har det i alla fall inte efter din pappa, det kan jag tala om. Men nu är det snart jullov, och då får du vila det värsta du orkar! Vi ses på julafton! kramis