jag som tyckte det var mycket snö innan!!!!

HERREGUUUUUUUUUUUD.... vad mycket snö.... jag hatar det...jag hatar det...jag hatar det....jag vill att det ska försvinna... jag vill att det ska bli vår....jag vill ha födelsedag....jag vill ha en bättre årstid....jag vill ha allt utom snööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN INGEN FÖRSTÅ DET!! OM DET NU FINNS NÅN GUD DÄRUPPE NÅGONSTANS SÅ FÅ BORT SNÖÖÖÖÖNNNNNNNN!!!!!!!!!! (tror inte på nåt som gäller gud men ändå). 

snö är fint men vill ha vååååååååååååååååååååårrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! ge mig vår nuuuuuuuuuuu!!!! annanrs strejkar jag!!! 

här kommer lite bilder på den hemska (men fina) snön:

 
snön är högre än Alva... nu får det vara nog!!


ingen bra bild men det är för mkt snöööö


ett hål som var en snökoja innan der snöade ännu mer!!!


vi har skottat ångar i trädgården och då får man ont i ryggen så detta måste sluta!!!


detta var ett bord för alldeles för längesedan!!!


ett påbörjat bygga som saknar en sida (den syns inte) men om man ska blir klar med bygget så måste det sluta snöa!!!


vill ligga i skuggan under detta trädet med en bra/rolig bok och drick saft!!


en spark som är täckt med snö.... bort med snöööööön!!!!!


en sista bild som är på de stackars fåren som nu kommer bli jätte feta eftersom de inte kan gå i sin hage som är täckt av snö!!!!!!!!! BORT MED SNÖN EN GÅNG FÖR ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men nu ska jag dra... jag har gjort allt jag kan för att få bort snön men med min hjärna så funkar det inte....




BORT MED ALL SNÖ ANNARS KOMMER FÅREN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!  (och jag)


puss och hej bort med snööööööön!!!!!!!