Utøya

Jag såg Utøya igår. Jag har hört massa olika recensioner om filmen, vissa tycker den är dåligt gjord andra tycker den är jättebra. Jag tyckte i alla fall att den var bra, flera av skådespelarna tyckte jag gjorde ett JÄTTEBRA jobb och är fascinerad över hur bra de kunde göra filmen i endast en tagning. 
 
Blir så himla ledsen när jag ser sådant här dock. Inte för att jag inte tyckte det var hemskt och tragiskt innan jag såg filmen, det är klart jag tyckte då också. Men jag reflekterade mycket under filmens gång och det tror jag många har gjort. Det tror jag är positivt, att folk tänker till angående sådana här händelser. 
 
Så himla hemskt. Relaterad bild
 
Idag har jag både möte och jobb på kvällen. Så det är egentligen de planerna jag har idag, duscha, laga mat och åka till jobbet. 
Hoppas ni får en härlig dag!