Storhandling och kylskåpsfetisch?

Nu kommer den fram, sidan som egentligen kanske borde stanna utanför internet. Men alltså jag älskar kylskåp. Inte som någon fetisch då alltså!!  hahah utan menar att sortera och organisera kylskåp, kolla på andras kylskåp osv. Det har till och med kommit till den punkten att jag har tagit kort på vårt kylskåp flertal gånger. 
Nu tänker ni säkert, herregud har hon tappat det helt? Ja kanske det, ännu mer nu när jag till och med tänker visa foton på mitt kylskåp hahah 
 
Vi storhandlade ju idag och det behövdes verkligen. Jag rensade ut kylskåpet idag också och då insåg jag verkligen vilket behov vi hade av att handla haha 
Ja ni ser ju hur tomt det var före 🙈 Älskar när kylskåpet är nysorterat och organiserat! Synd bara att jag är den enda i detta hushållet som faktiskt håller mig till vart allt är placerat. Det är väl inget jätteproblem egentligen men jag gillar när allt har sin plats. 
Här är från en annan gång när jag tog kort på kylskåpet. Hahha alltså det här är liksom en grej jag gör då och då. Nu när jag väl tänker efter kanske det är lite konstigt.... 
Mamsen

Kan du vara snäll och flytta hem igen!! Här finns ingen som fixar i kylskåpet😭

Mamsen

Kan du vara snäll och flytta hem igen!! Här finns ingen som fixar i kylskåpet😭

Svar: hahah jag trivs ganska bra i lägenheten men ni kan få hyra in mig!
Linnea Johnson

Anonym

Kan du vara snäll och flytta hem igen🤪

Anonym

Ja det ska allt funderas på😁

Jessica Högberg

Ha ha, kanske lite... men det är trevligt med ett välfyllt kylskåp=)

Jessica Högberg

Ha ha, kanske lite... men det är trevligt med ett välfyllt kylskåp=)

Jessica Högberg

Ha ha, kanske lite... men det är trevligt med ett välfyllt kylskåp=)

Jessica Högberg

Ha ha, kanske lite konstigt men det är trevligt med ett välfyllt kylskåp=)