Kroppshets & ketchuptjejen

Godmorgon! 
 
Nytt poddavsnitt finns ute nu! 
Finns på podcasterappen och på podbean! 
Vi diskuterar kroppshets, pinsamma historier och varandras personligheter. 
Vi var nog väldigt trötta båda två när vi spelade in detta avsnittet vilket kanske märks, men tycker vi diskuterade en del bra/viktiga saker i alla fall! 
 
 
Idag är min enda lediga dag denna veckan. Hör ni hur tråkigt det låter eller? Aja, dagarna brukar går fort så det ska la gå bra. Min plan idag är att bara vara hemma heeela dagen! Det ska bli så skönt haha!
 
Kanske rita lite, vi var på dollarstore efter jobbet igår och jag köpte mer förvaring till mina pennor. Jag har haft så svårt att bestämma mig för hur jag ska förvara alla mina ritgrejer. Vi har tyvärr inte så mycket plats i lägenheten för mer förvaring haha 
 
Så jag har köpt akryllådor och ställt på mitt skrivbord som jag har lagt pennorna i. Färgsorterade såklart! 
Även fast det tar upp mycket plats på mit skrivbord så känns det bra att jag ser de tydligt och det är lätt att bara lyfta ut lådorna om det är någon specifik färg man vill ha. 
 
 
Är så himla nöjd! Alla pennor har inte fått plats, men de flesta! Så det är bra! 
pennor - podcast - podd - tabu - tabupodden
Mansen

De där lådorna var ju superbra!! Du kan inte ha nån hylla på väggen över skrivbordet? Typ en sån där tavelhylla? Kämpa på, rätt som det är är monsterveckan gjord🥊😍

Svar: Jo det kanske funkar! Tack för tipset!!
Linnea Johnson