Min vecka i bilder

Precis som rubriken lyder så får ni se lite bilder från den senaste veckan. Eftersom jag har blivit så dålig på att blogga så är det mycket ord att få ner i ett helt inlägg om jag ska berätta om varje dag, så därför lägger jag ut bilder istället och skriver lite smått om det. 
En dag innan jobbet så passade jag och Pontus på att luncha ihop. Eftersom jag ändå skulle ta bussen från Kinna och springa in en snabbis till optikern så passade vi på att gå och äta på Bean&Butter. 
 
När jag inte har jobbat och vi inte har lunchat så har vi mest myst. Precis som det ska vara helt enkelt. Han är ju ändå den finaste som finns. 
 
I lördags passade jag på att åka till Frida eftersom Pontus väldigt spontant åkte ner till Danmark med sin familj. Vi pratade väl mest skit, lagade lite mat och försökte sätta skedar i ansiktet. Näsan lyckades vi med, vet fortfarande inte hur, men det gick i alla fall. Har ni mig på snapchat så blev det i alla fall många skedbilder. 
 
I söndags så följde jag med mamma hem till Jeanette för att lämna påskägg till kidsen. Saga hade fortfarande påskkärringsmink på sig och var jättesöt. Efter att hon hade dragit upp mig till hennes rum så sa hon bestämt "stå stilla, jag ska klättra på dig." och det gjorde hon. Rätt upp på axlarna i väldig fart. Hon är snabb den där ungen, men otroligt charmig. 
 
 
Resten av dagarna jag har varit ledig har jag mest ritat (wow vilken surprise) men mer om det kommer i ett annat inlägg. 
Jag hoppas i alla fall att ni har haft en trevlig vecka, och en trevlig påsk också dessutom, om ni firar alltså, om ni inte firar så hoppas jag ändå att ni har haft en riktigt trevlig helg!