Skyltmax.se

 Såhär är det. Jag är ungefär den klantigaste människan på denna jord. Vilket innebär att jag har gjort sönder alldeles för många av mina namnskyltar på jobbet. Så nu har jag faktiskt bestämt mig för att köpa en namnskylt i bra kvalité. Har bara haft dåliga i plast som jag har gjort sönder ett flertal gånger. Så precis som jag alltid gör så började jag googla på vart man kan beställa namnskyltar. Och då hittar jag skyltmax.se. Perfekt, man kan designa sin egen skylt och det finns flera olika sorters skyltar så man kan göra hur man vill i princip. 
 
Tänkte bara tipsa om skyltmax om ni behöver någon form av skylt. Vare sig det är namnskylt, dörrskylt, nummerskyltar, whatever you want liksom. Det finns massa att välja mellan, och det är superenkelt.
 
(dessutom så kan det kanske ha varit så att jag gjorde detta inlägget för att man får gratis skyltar under 150kr om man bloggar och gör ett inlägg om dem, tips till dig som behöver en skylt och bloggar.)