Mysveckor

HEJ
Höstlovet har börjat, och jag har bara legat och slappat. 
Förra veckan var en ganska händelserik vecka när jag väl tänker efter. Tänkte inte så mycket på det då men det var faktiskt ganska mycket som hände. 
I tisdags så hade kulturskolan konsert. 
Det såg lite ut såhär. 
I onsdags så hade Örbyskolan sin årliga insamlingskväll där alla pengar som de samlade in går till SOS Barnbyar om jag inte minns fel. Det var spännande för Alva sjöng solo första gången på scen. 
Och i fredags så hade ettorna sin första konsert. Dock missade jag halva :/ Men det jag såg var skitnice i alla fall! 
 
I lördags var det kräftskiva med några släktingar. Dock åt jag inte kräftor men jag åt goda kycklingspett istället! Det var mysigt att träffa mina småkusiner också, för de är så flummiga och det är helt underbart. Den ena hade tydligen sagt att hon hade saknat mig för att jag är så busig hahah <3333 
 
Igår hade jag och Pontus mysdag. Det var mysigt, obviously. Vi kollade på Friends och åt chips med vitlöksdipp och chokladglass. Vitlöksdipp kanske inte är det mest romantiska och väldoftande men redigt gött är det i alla fall. Vår lärare kallar ofta oss för gamla och nog kände jag mig lite gammal när jag köpte med mig en korsordstidning när vi var och handlade... 
 
Har spenderat mycket tid med att rita också. Inget speciellt egentligen, har bara kladdat lite med former och sådant. Tycker det är kul och gör mig avslappnad och fokuserad vilket är bra eftersom jag är väldigt ofokuserad i vanliga fall. 
 
Har ritat ännu mer idag, men har det inte på bild. Men eftersom det är runt halloween-tider så fick det bli med halloween-tema. 
 
 
Imorgon ska jag, Pontus och Olof ha en liten tacokväll, vilket betyder att jag måste städa mitt rum och är inte så värst taggad inför det. 
Sen på torsdag ska jag hem till Frida&Co! Det ska bli mys för vi har inte träffats på ett tag. 
Sen på lördag ska jag och Chejken ha filmkväll och gå och fika på nya caféet i Kinna. Mys. 
Bara massa mys dessa två veckor. 
 
Ska nog käka lite, är ganska hungrig, vi hörs väl någon dag.
Adjöken! 
Mamsen

Mycket mys😃 Ska ni har filmkväll här?😃 Trevligt isf👍

Svar: yes! tror det iaf
Linnea Johnson