Gott nytt år

Gott nytt år får man väl säga då, fem dagar senare. 
Jag firade nyår hos Emelie med Pontus och Frida. Självklart gick jag all in med glittret och hade en grönglittrig topp och glittereyeliner. Kände mig som en levande discoboll. Vi hade det i alla fall jättetrevligt, åt trerätters och spelade lite spel och sådär. Lite inann tolvslaget gick vi upp till en bro för att skåla, titta på fyrverkerier och nyårskyssas såklart. 
 
Hoppas ni hade det trevligt på nyår.
Efter det fick jag nämligen jobba hela helgen och det är därför jag inte har bloggat förrän nu.
Imorgon ska vi till ikea (vi fick ju presentort i julklapp) och införskaffa saker till min och Pontus framtida lägenhet, (missupfatta inte nu, vi har inte skaffat en lägenhet ihop än, jag vill ha körkort och bil först, men det är bra att planera inför framtiden)  så det ska bli kul. Vi ska köpa sängbord, skrivbord och lite småsaker sådär. Så det blir nog bra. 
Sedan jobbar jag fredag och söndag, och lördag är jag nog inte hemma, så bloggar troligtvis inte så mycket denna veckan, vi får se. Tänkte uppdatera lite om vad jag har gjort den senaste veckan i alla fall.
Ha det gött, hej!