29 Augusti

Hej!
Är jag dålig på att blogga? Svar ja. 
 
Har legat sjuk i flera dagar och tänkt att jag ska blogga eftersom jag har haft skitmycket tid till det. Men har fastnat på youtube varje gång jag börjat istället...
 
Förra lördagen (29/8) kom Emelie, Linnea och Hanna hit i alla fall och vi firade mig lite. (trots att det nu är jättelängesedan jag fyllde år) Det var i alla fall mysigt och vi spelade spel och drack vin och hade det bara trevligt. 
 
Jag lagade mat och det blev helt okej faktiskt! (tro det eller ej) Gjorde en potatis- och zucchinigratäng och stekte lite aubergine, paprika och tofu och så till. 
(ber om ursäkt i förväg för dålig kvalité på bilderna.) 
 
 
Det var i alla fall supermysigt att få träffa dem igen! Har inte träffat dem på jättelänge och Linnea har varit iväg i Norge och jag kunde tyvärr inte följa med när de andra åkte dit och hälsade på henne så det var jättemys att träffas igen. 
 
Nu är det över en vecka sedan och denna helgen har jag bara legat sjuk. Hostar konstant hela tiden. Men har haft disney-maraton hela helgen så jag har i princip bara suttit och kollat på filmer som jag inte har sett sedan jag var liten och det i sig är faktiskt ganska mys, trots att man är sjuk. 
 
Hoppas ni har haft det bra i alla fall och får en bra höst. Jag själv är faktiskt ganska taggad på hösten, endast för att man får ha på sig mysiga kläder och löven är så vackra.