Nya Zeeland-tema och Gekåstripp

Om några dagar åker Linnea till Nya Zeeland och efter det så åker hon till Australien så hon kommer vara borta i 6 månader. Så i söndags så ordnade vi en liten avskedskväll nu innan hon åker. Det var Nya Zeeland-tema på maten och vi hade det jättemysigt. 
Planen från början var att det skulle bli sista kvällen vi träffades innan hon åker. Men sen fick vi en spontan idé att vi alla skulle åka till Gekås dagen efter. Så även fast det var en avskedningskväll så blev det ändå inte sista gången. 
Tyvärr kunde inte Hanna följa med, men vi andra åkte och hade det riktigt trevligt. Men visst är det typiskt att jag försov mig och hade inte ens klätt på mig när Emelie var färdig och stod utanför Pontus lägenhet och väntade på mig?
Efter vi hade varit inne på Gekås gick vi och käkade thaimat och smög runt på netonet.
Det blev en trevlig dag i alla fall och jag hoppas verkligen att Linnea får det så galet bra på hennes resa! 
 
När jag kom hem städade jag och Pontus hans lägenhet och på kvällen kom Daphne hit några timmar och vi hade en supertrevligt kväll! Tänk så mycket jag tycker om henne ändå.