Kladdkaka med extra allt

Häromdagen gjorde jag kladdkaka. Men inte vilken kladdkaka som helst. Kladdkaka med extra allt heter den. 
Hittade receptet HÄR. Jag och mamma har nämligen diskuterat att göra den ett tag så jag passade på att göra den i helgen, och självklart vill jag dela med mig av receptet. 
 
Ingredienser: 
 -Kladdkaka (man kan använda sig av vilket kladdkakrecept som helst men jag använde mig av det som stod. Jag länkar receptet HÄR.)
- 150 g marshmallows (jag måttade inte dock, jag hällde bara på så mycket som jag tycke verkade bra) 
- 1 burk kalameriserad mjölk (dulce de leche) 
Ingredienser till chokladganache: 
- 250g mjölkchoklad
- 1,25dl Vispgrädde
 
Gör så här: 
Sätt ugnen på 160° (om du använder receptet till kladdkakan jag har länkat, annars följer du ditt eget recept) 
-Baka en kladdkaka men låt ugnen vara på när du har tagit ut den.  
- Strö över marshmallows och ställ in kakan högt upp i ugnen tills marshmallowsen har smällt (de ska inte få någon färg dock) 
- Ta ur från ugnen och låt svalna. 
- Bred på den kalameriserade mjölken och låt svalna helt. 
- Gör chokladganachen genom att värma grädden i en kastrull, rör sedan när chokladen och rör om till en jämn smet. 
- Häll chokladganachen över kakan och låt stelna i kylskåp. Jag tipsar om att lämna den i kylskåpet över natten, både jag och min familj tyckte den var godare då.