Sista konserten

Imorgon är det bal. Tiden går så galet fort. Är både nervös och exalterad. Det känns konstigt på något sätt att det livet jag lever nu snart tar slut. Inte tar slut som i att dö då alltså. Men alla rutiner som jag har haft i 3 år nu kommer försvinna. 
 
I tisdags hade vi ju konsert och allt var så himla bra och vi var så himla bra, men det är tabu att säga att man är duktig men vi var verkligen skitbra. En av de bästa spelningarna vi har haft tror jag. Det kommer kanske upp film om ett tag, vi får se! 
Och idag hade esteterna "festival". Vilket i princip innebär att alla musikelever spelar. Vi brukar ha det utomhus men vädret var dåligt så vi fick bygga ut scenen i cafét och spela där istället. Det var sista gången någonsin som vi spelar ihop. Sista gången vi får stå framför publik med klassen. Det känns så konstigt, men det måste ju avslutas någon gång liksom. 
 
När jag kom hem från skolan igår var det så himla fint väder så jag gick ut i trädgården med vovvarna och tog massa fina kort på dem. 
 
 
Anonym

När kommer din videoblogg ut? :)

Svar: Vilken videoblogg? Menar du videon från konserten?
Linnea Johnson