Bal 2015

I fredags var jag på bal. Alla var så otroligt vackra och jag önskar att jag tog massa bilder, men jag var tvungen att spara batteri på min mobil så tog typ inga under kvällen :/ 
Men jag har några bilder på hur jag och Pontus såg ut i alla fall från dagen och när vi gick på podiet.
Bild från bt.se
Såhär såg mitt hår ut! (har nog inte bloggat sedan jag färgade håret men nu får ni se min nya hårfärg också) 
Fotograf: Alice Jönsson
Fotograf: Alice Jönsson
 
Efter att det hade varit mingel på skolan och vi hade gått ut på podiet så åkte vi in till Göteborg. Först åkte vi till Clarion Post Hotel där vi åt trerätters och det var olika nomineringar osv. Jag drack tom vitt vin till maten som jag tyckte om och i vanliga fall avskyr jag all sorts vin. Så pluspoäng på det. Efter det så gick vi vidare till Trädgårn för fest. Hade lite svårt för folkmassan dock så höll mig mest där det inte var lika mycket folk. Men det var trevligt ändå. 
 
I helhet var i alla fall kvällen riktigt bra! (Och jag hade snyggaste balpartnern)  
Mamsen

Åååh ni var såå fina❤️❤️ Stolt mamma/sväris😊