Second Hand

Idag var vi på loppis och jag samlade på mig fyra saker. Tre klädesplagg och en vinylskiva. 
Det första plagget är en rutig kjol. Jättefin men är väldigt osäker på passformen. Tycker den är lite för lång så är inte alls säker på om jag kommer använda den. (Men den kostade 10kr så det gör inte så mycket)
Andra plagget är en svart långärmad crop top. Väldigt simpel men överarmarna och axlarna är i mesh (viket bilden inte riktigt visar) så det gör den lite extra snygg. 
Sista plagget är en blommig klänning i skatermodell. And I honestly LOVE IT. Till skillnad från kjolen så passar den här klänningen mig utmärkt. Så himla perfa. 
Den sista jag köpte var en vinylplatta. Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water 
 
 
Second Hand är heaven och jag tror jag ska gå in på Ericshjälpen på tisdag för att se om jag hittar ännu mer fynd. 
Mamsen

Jag är ledig på tisdag så hänger gärna med😆👍

Svar: Jaa! :D
Linnea Johnson

HANNA

OMG JAG HAR OCKSÅ DEN VINYL-SKIVAN

Svar: HINNEA!! <3
Linnea Johnson