Pontus 20år!!

I Söndags fyllde Pontus 20. Men jag har inte bloggat om det än, så jag gör det nu, flera dagar efter, men det är okej. 
 
Jag gjorde i alla fall fruktsallad och te till honom på morgonen och väckte honom med sång och ballonger precis som man ska när någon fyller år. 
 
Senare på dagen försökte jag mig på att göra en tårta. Pontus ville ha en glasstårta så jag gjorde helt enkelt en tårta med marängbotten, glass, grädde, chokladkross och smultron. (veganska produkter förstås, så Pontus skulle bli extra glad) Men det var så fruktansvärt varmt så den blev alldeles missformad och smälte som ni ser på bilden. Men den smakade gott i alla fall. 
 
När vi inte bakade tårta eller hade besök så spenderade vi i princip resten av dagen med att leka med ballonger. Och trots att Pontus fylle 20 och jag fyller 19 i år så kändes det perfekt och alldeles superbra att få leka med ballonger och bara fjanta sig. Vi tom vilade i högar av ballonger lite då och då när vi blev trötta mellan alla barnsligheter. 
 
Mamsen

Åååh vad glad man blir av dina bilder!!!!!😃❤️🎈🎈👍