Lyckliga i alla sina dagar

Nu är det gjort. Nu är det över. Vi klarade oss genom hela processen. Vi klarade att bygga upp en hel föreställning. Vi klarade att stå på scenen. Vi klarade det. 
 
Det blev en ganska lyckad dag med tre föreställningar i onsdags. Första kl.10 var vi alla så nervösa över. Vi gjorde några fel och det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men vad gör det? Det var fullsatt i alla fall och vi hade ju kul.
 
Andra och tredje föreställningen var betydligt mycket bättre. 
Innan sista föreställningen så bestämde vi oss för att gå och käka pizza. Gööööött! 
 
 
 
Men nu är det ju över. Allt som vi har övat inför och planerat så länge är bara över. Bara sådär över en natt. Helt galet. Både skönt och tråkigt samtidigt. Men det har varit en lång process, så skönt att inte tänka på det på ett tag och lägga ner sin tid på andra saker.  
 
Igår när jag och Hanna städade undan i logerna så hittade vi glittereyeliner och vi blev partypinglor på 2 sekunder. 
 
Glitterliner måste ju ändå vara livet. Måste införskaffa mig detta så jag kan vara partypingla när jag vill. Och även fast man inte har något att festa över så kan man hitta på småsaker. Igår hade jag egentligen ingen anledning att vara party. Men tyckte det var ok att vara lite party för att det snart är lov. 
 
Engelskaprov väntar. Kul. Tror jag klarar det i alla fall, så det är ju bra. 
Adjöken! 
Mamsen

Bu är fantastiska!!! Ni gjorde alltihop med bravur!! ❤️❤️❤️