Överraskningsfest

Hej
I lördags fyllde Daphne 19, vilket såklart betydde att vi hade överraskningsfest för henne. Vi prydde huset med ballonger, serpentiner och fin dukning och Ebba hade bakat en tårta. 
Det var supermysigt och Daphne blev jätteglad. (och överraskad hoppas jag) 
Jag hade målat en tavla som present med ett albumsomslag av Kent. Vapen & ammunition
Vi alla vet ju hur mycket hon älskar Kent. 
Vi sjöng ABBA-singstar (läs:de andra sjöng, jag skrattade, för mikrofonerna var sååå fördröjda så ljudet kom långt efter att de hade sjungit) och hade det trevligt.
Kvällen var bra i alla fall, trots att jag åkte hem lite tidigare för kände mig ganska ångestig så jag höll mig undan väldigt mycket. Men kvällen var ändå bra och lyckad tycker jag. 
(och självklart var det obligatoriskt för min del med glittereyeliner eftersom Daphne ÄLSKAR glitter)
 
 
Resten av helgen och igår har jag jobbat. Men idag är jag ledig så jag ska bara slappa hade jag tänkt. Resten av veckan är inte riktigt planerad än så vi får väl se vad som händer. Men ska i alla fall till Marks Gymnasieskola och titta på när ES3 spelar där på onsdag (tror jag det är). Saknar dem mucho så det ska bli kul. Sen på lördag ska jag ta hem några kompisar och fira min födelsedag. (som visserligen var för flera veckor sedan) Så det ska bli mys. 
Resten av dagarna löser sig väl efterhand. 
 
Hoppas ni får en bra vecka i alla fall!