Oh so special

Hej!
 
Jag är inte en modebloggare eller skönhetsbloggare whatsoever men råkade spontanklicka hem en ögonskuggspalett för någon vecka sedan. Jag använder inte ens ögonskugga i vanliga fall men den här var så fin så kunde liksom inte hjälpa det. Har t.om använt den varje dag sen jag fick den och den är amaaazing! Därför tänkte jag att jag kunde blogga om det. (eller ha det som ursäkt för att ha något att blogga om, you'll never know
 
I vilket fall som helst så är det en palett från Sleek som heter Oh so special. T.om namnet är fint, pallar inte. Hur kan jag ens tycka om en palett så mycket? Jag använder ju i vanliga fall inte ens ögonskugga?? Vad händer med mig?? 
 
Den är i alla fall skitfin och färgerna är skitfina, och det jag gillar med den är att det är både neutrala matta färger och lite mer skimmriga "partyfärger". Det ultimata helt enkelt. (säger jag som om att jag tror jag vet vad jag pratar om.) 
 
Detta var all skönhetsbloggning jag kommer göra på väldigt länge. Över till något annat. 
 
Idag gjorde jag egna chips i mikron. 
 
Man skivar bara tunna bitar av potatis, lägger i olja på en tallrik, kryddar med typ vad man vill och tjofsar in det i mikron på ca 4min. Om ni vill läsa mer noggrant och så så hittar ni receptet HÄR
Det var i alla fall skitgott och skitenkelt och jag kryddade med salt (lite för mycket på vissa dock) och det blev perfa. 
 
Hade ju antagningsprov förra veckan. Jag spelade 5 olika stycken på bas men är inte alls nöjd med spelprovet. Allting gick ganska dåligt, jag missade mycket och spelade fel och så. Så det är jag inte så nöjd över. Men dagen i helhet var jätterolig! Det var ett underbart ställe med underbara människor och det hade varit riktigt roligt att gå där, men tror ju som sagt inte att jag kommer komma in. Men vi får väl se, man ska aldrig säga aldrig.