Höstmys!

I torsdags gjorde jag mitt allra första krogbesök sedan jag fyllde 18. Först en snabbvisit på Rockbaren sedan drog vi till Sticky Fingers. Åkte dit med Pontus, Olof, Kf och två av Kfs kompisar. Vi hade riktigt trevligt faktiskt! Och det var ett bra tillfälle eftersom vi hade studiedag i fredags så då var det liksom okej att vi åkte in på torsdagen. 
I fredags slappade vi hela dagen och jag tog en tupplur på två timmar mitt på ljusa dagen innan pappa kom och hämtade mig. 
 
Idag har jag finally städat färdigt mitt rum och det är verkligen extremt mysigt nu. Ligger och myser med filt och täcke med tända ljus och lyssnar på höstig musik. Så fruktansvärt mysigt! 
 
Har möblerat om och fixat iordning lite på mitt rum också så jag kanske tar bilder imorgon och lägger upp på bloggen. Vi får se hur det går, för sist jag skulle lägga in bilder från kameran på datorn så ville inte datorn riktigt jobba med mig och vägrade lägga in bilderna. Men vi får hoppas att det funkar imorgon. 
 
Nu ska jag sova, för jag är suuuupertrött. 
Godnatt! 
Mamsen

Du har varit flitig!!!! Jättebra kommer det bli imorgon när du är färdig!! Ja, redan jättemycket bättre än innan du började. Du skulle haft före och efter bilder haha el nä förresten😂 Natti natti. Glöm ej ljusen!!!!