Studentmössa, UF och långt hår

HEJ
Sitter i skolan, nästa lektion börjar inte förrän vid 12. Får väl plugga lite under tiden, har ju ändå prov nästa vecka. 
Igår sov jag förövrigt hos Pontus för första gången sedan jag blev sjuk! Det gick jättebra faktiskt, hostade inte alls lika mycket som jag trodde, fast Pontus blev ändå lite irriterad på mig hahah 
 
Skulle egetligen vilja gå och äta nu för jag är jättehungrig men matsalen öppnar inte förrän vid 11, så jag får vänta en stund till. Har inte några lösa pengar heller, annars hade jag ju kunnat köpa en macka eller något liknande i cafét. 
 
Har även beställt min studentmössa nu också! Känns så galet. Har liksom inte hunnit smälta det faktum att jag om bara några månader lämnar estet och MG. 
Jaja, vi har många stora projekt fram tills dess. UF, gymnasiearbete och en liten teater/musikal som hälften av klassen håller på mig. Dock har jag vårt UF och gymnasiearbetet ihopkopplat så det inte blir extra mycket. 
 
Och påtal om UF så kan ni gå in och gilla vår sida på facebook! -> HÄR!
Vi skriver och producerar ett eget album som vi ska sälja. Vi har inte satt någon speciell genre utan vi kör lite blandat. Mer info om det kommer troligtvis upp på facebooksidan så det är bara att gå in och gilla om ni tycker det verkar vara intressant. 
 
Kan vi inte bara ta och disktuera hur långt mitt hår var innan jag klippte mig i somras? Vill verkligen, verkligen, verkligen, verkligen att det ska bli så långt nu på direkten. Har ju inte direkt "kort" hår nu, men det är en ganska stor skillnad på hur långt det var innan. Alltså serri åååh vad jag vill ha det lika långt nuuuuuu :((( 
 
Jaja, det växer ju ut igen.... Men nu tänkte jag plugga lite 
adjöken! 
Pontus Lindberg

Jag blev inte alls irriterad.

Svar: liiiiite ;) <3
Linnea Johnson