Singeln är klar!

Hej!
 
Har inte bloggat på några dagar och vad har egentligen hänt under denna tiden? 
- I lördags firade jag Chejken som fyllde 20!
- Papi fyllde år! 
- Igår fick jag reda på att jag klarade provet som jag var så orolig över!
- Igår övade vi även vår teater i skolan och det gick redigt bra 
- Följde med Pontus hem igår och vi myste och kollade på Flash (sen somnade jag dock och var alldeles för pigg när vi skulle gå och lägga oss på kvällen) 
- Idag hade vi sovmorgon till 12 = lycka till tusen och jag fick mysa med Pontus 
- Lyssnade när Pontus spelade in sång och jag började gråta pga det var så fint och insåg hur mycket jag älskar honom 
- Vi gjorde färdigt vår singel till UF-företaget!!!
 
Känns så himla bra att den är klar! 
Låten har Pontus skrivit och ni kan få lyssna på en liten sneakpeak HÄR!
Den finns att köpa för 40kr och om ett tag kommer det även finnas en EP och tillslut ett album. 
 
För att veta mer kan ni gilla vår sida på facebook (HÄR!) eller följa oss på instagram (HÄR!). 
 
 
Mycket mer har väl inte hänt denna veckan egentligen. Det känns som den har gått väldigt fort, nästa vecka ska vi på klassresa till Stockholm. Vi ska på opera och till museum osv. Trevligt trevligt!
Nu ska jag duscha och bara slappa resten av kvällen 
Pusshaj! 
 
kerstin ehrenholm

vad roligt med en riktig singel

Ida

Så kul!