Burn

Förstår icke. 
Är verkligen skitbra på att ligga och inte göra någonting, men när jag ska lägga mig och sola?! Då blir jag så fruktansvärt rastlös så det är sjuuukt! 
 
Påtal om att sola. Igår hade vi ju vårkonserten! Vilket innebar att vi var ute i solen hela dagen....
Nu i efterhand så känner jag väl att jag kunde ha valt några andra kläder.... Dock (som tur är) så är det inte lika synligt längre eftersom jag har legat och solat lite efter det osv. 
 
Som sagt, konsert igår. Det var lite tekniska fel men tycker vi gjorde hyfsat bra ifrån oss ändå! 
 
Och idag så hade vi uppspel, vilket innebär att vi helt enkelt spelar upp för klassen vad vi har gjort på våra individuella instrumentlektioner. Har inte gått i bas så länge än dock så jag fick spela något som vi har spelat på ensemblen istället. Är väl inte jättenöjd med min insats, men det gick la helt okej. 
 
Minns ni läraren som tog min bild och skulle göra iordning den? Anledningen till varför hon ville det var för att hon skulle skriva ut bilderna samma dag. Idag kom hon fram till mig och pratade lite. Det visade sig alltså att hon inte har börjat redigera den?! Det innebär alltså att jag kunde ha gjort bilden själv. Blir inte lite irriterad eller så. 
 
OKEJ SKA VI DISKUTERA DET BÄSTA NÅGONSIN?! Crushar järnet på både Zooey Deschanel och Nancy Sinatra ju! Hur underbart är det inte att Zooey gör covers av Nancy? LIKSOM DÖÖÖÖR! <3333 
 
Imorgon har jag sovmorgon till kvart i 12. HUR GÖTT?! Sen ska jag med Pontus hem och vi ska ha lite myskväll med pizza och lite gott och tända ljus. (Det med tända ljus har vi egentligen inte diskuterat. Men nu bestämmer jag att jag vill att vi ska ha det, för det är sådan sjuuklig mysfaktor med ljus!) 
 
Nej nu måste jag verkligen sova, svettas järnet för att det är så varmt dock. Får väl se om jag överlever denna natten! 
Pusshaj <3 
 
Mamsen

Jäkla knepig lärare tycker jag.
Jaaaa ljus är mys😊
❤️❤️❤️❤️❤️