Brallz.

HAJ
Fredag. Lov. 18-årsfest för klasskompis. Träffa Blondie. Niceeee
 
Vad har hänt denna veckan? 
I söndags var vi ju på Gekås! Tro det eller ej men jag överlevde! Fick väl inte direkt med mig så mycket hem. Finns oftast inte så mycket som jag tycker om på Gekås. Men lite hittade jag väl i alla fall. 
Ett par skitgosiga bralls. Känns lite som pyjamasbralls antar att det är därför jag gillar dem. 
okej kassa bilder, men ni ser en liten skymtning av mönstret i alla fall! Liksom drömmen är ju ändå att kunna gå runt i pyjamasbralls i skolan och nu händer det ju! typ.... fast det inte är pyjamasbralls... utan det ser bara ut som det och känns som det! hahah 
 
Sen införskaffade jag väl mig en kimono! Mest för att jag ogillar att gå i linne/t-shirt och den var megasval! 
Låt oss ej diskutera vad jag gör med mina armar. Låt oss istället notera den übermysiga kimonon! 
Tänker inte ens säga förlåt för att det är oskärpa. Blev glad över att jag ser så glad ut på bilden så jag skiter i om det är dålig skärpa. 
Sen fick jag med mig lite annan skit hem, men det är inte så intressant. Inte för att detta var det heller dock...
 
Igår spontanbakade jag banansockerkaka, chokladsockerkaka, gjorde kaffe och drog iväg på picknickdejt med Pontus. Det var sååååå mys!! Fåglarna kvittrade everywhere och trots alla myggen och allt mjöl på min tröja så var det så sjukligt mysigt! 
 
Snart så ska vi iväg till en klasskompis som nyss har fyllt 18! Men innan dess kan vi ta och granska den här bilden. På snubben som missade både John Paul Jones och Dave Grohl för att han hade däckat. Too bad :/ 
 
Nej nu ska jag dra och borsta mina tänder och försöka vara lite hygienisk! 
PUSSHAJ <3 
 
Chejken

Ledsen, måste bara säga det, det är ingen riktigt Kimono!! inget illa ment, det var jättefin! men ingen riktigt kimono... ;)

Svar: hahah det vet jag! Men modellen heter kimono!
Linnea Johnson

Anonym

Den* menade jag XD