Borås Action Run

HAJ
Igår följde jag med Johan in till Borås för att kolla när Mami och Papi sprang Borås Action Run. 
Och tänk så stolta de var över att ha fått medaljer! 
 
Idag far vi väl lite åt det andra hållet på kartan (eller? alltså jag är ganska dålig på geografi, men jag tror det är så). GEKÅS. OHMYHEAVEN! Njae inte direkt, fasar över folkmassan och att jag ska titta på kläder. DOCK så får jag träffa Pontus så det skiner ju upp dagen en aning! 
 
MORSDAG OCKSÅ! Det är det ju idag. ÅH MIN MAMI! <333  Den bästa i hela världen! Älskar henne muchomucho! 
Mami hatar dock att vara med på kort... så får la slänga in en bild på något annat jag tycker om. 
SURPRISE!! 
PUSSHAJ <3
 
 
Mamsen

Hahahaha du hade inte redan lagt in en bild eller så!! Och en så fin bild oxå😁 Men det blir väl. Jag älskar ju dig:-) ❤️❤️❤️

Svar: Hahah menade förutom den bilden såklart! Älskar dig med! ❤️❤️❤️
Linnea Johnson