Bert Ljung <333

HALLOJ
 
sitter la i skolan och lyssnar på asbra musik. Seriöst det här är typ det bästa jag har varit med om i hela mitt liv. Minns att jag och Jenny lyssnade på det ibland när vi bakade julgodis hahhaha 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT LYSSNA PÅ DEN HÄR UNDERBARA MUSIKEN FRÅN BERT & HERMAN HUNTERS!!

Det här gjorde min dag 100 gånger bättre. 
"Lill-Erik blev könslös för att han frööös!" ÅÅÅH <3333 
 
Och för att inte tala om den där! (alltså klicka på den, för typ er som inte förstod hehhehehe) UNDERBART!! <3333 
 
Det finns ingen bättre människa än Bert Ljung! (gissa vad jag ska kolla på när jag kommer hem från skolan hehehehhe) 
 
Nejmen nu ska jag återgå till skolan, PUSSHAJ <3 
Chejken

hmm...Trodde du tyckte Pontus var bäst... ;)

Mamsen

Hahsha Bert Ljung är ju störtskön😂