"Your world is made of polythene, Your shoes, your face, your limousine, and you don't care 'bout anything"

Jag har klippt mig. Vad finns det mer att säga liksom? Jag vill gråta ut all min vätska i hela kroppen för att jag vill ha tillbaka längden. 
Tänker inte ens be om ursäkt för urusel kvalité på bilderna. Det har sin lilla charm det också. 
 
BTW MAMI KÖPTE BAGUETTE TILL MIG OCH PONTUS IGÅR OCH JAG BLEV ÖVERLYCKLIGT PGA HAR VARIT SUGEN PÅ BAGUETTE I FLERA VECKOR!! 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket direkt. Idag ska jag hem till Emelie, trevligt trevligt!
 
Förövrigt så var det ju ganska nice att Pontus ville göra amerikanska pannkakor det första på morgonen. Gott! Och te till det såklart! 
Vi behöver även namnförslag till vårt band. Kötta in förslag bara vettja! 
ADJÖKEN! <3
 
(Påtal om adjö, har ni läst Adjö Herr Muffin? Den är supersorglig.)