"Respected old man just put that old gun down"

Pontus klagar på att jag bloggar för sällan. (Alldeles för bra låt i rubriken förresten! Respected old man av Miss Li. Checka jao!) 
 
MEN VAD SKA JAG BLOGGA OM DÅ!?
Alltså på riktigt, har inte ett skit att blogga om hahah 
 
Well, jag mår bättre nu! Det är ju bra. Mer då? Jag har kommit tillbaka till skolan. Det är ju bra. Är megaförkyld. Det är ju mindre bra. 
 
Kollar på ett program om missbrukare. Det är ganska sad ändå :/ Är dessutom megakissenödig men orkar verkligen inte gå och kissa.... 
 
Ska förövrigt byta huvudinstrument i skolan. Från sång till bas. Kommer självklart fortsätta sjunga, men gör det med min kurs hemma istället så slipper jag få ångest över att ha en speciell tid i veckan då jag måste göra det som är svårast för mig liksom. Då är det enklare att ta det i sin egna takt och göra det på dagar man känner för det istället för att ha en bestämt tid som man blir pressad till att sjunga på liksom. För om jag MÅSTE sjunga så blir det värre med självförtroendet för då blir jag pressad. Så då är det enklare att göra det när man vill istället för att man måste liksom. Fattar ni? vet inte, för vet knappt vad jag har skrivit pga jag är extremt trött....
 
Ah okej nu står det stilla. Vet inte vad jag ska skriva mer. Det suger. 
 
Alltså förlåt men jag är så kär i honom så det gör ont. Vill liksom bara ställa mig på taket och skrika pga är så kär. Alltså gaaah! Blir liksom så sjukligt lycklig av den mannen! Vet liksom inte vad jag ska ta mig till! Det är som att mitt hjärta får klaustrofobi och vill hoppa ut och skrika av lycka när jag tänker på honom! Det där var probably det konstigaste sättet jag någonsin förklarat att jag är kär på. Men tyckte det stämde ganska bra in på känslan, hahaha
 
Pusshej! <3 
 
 
 
Mamsen

Kul med byte!! Bas gillar du ju att spela så det kommer bli bra:-) Och sången har du ju på plats i dig❤️ Det är härligt att vara kär😊❤️❤️❤️

Ida och Amanda

Superfin blogg!

Svar: Tack!
Linnea Johnson