lite som att döden själv högg min kropp i bitar

HALLIHALLÅ 
"OMG LEVER DU!? DU HAR INTE BLOGGAT PÅ ÅÅÅÅR!!" 
Joo, jag lever. Halft om halft. Nejmen jag lever till högsta grad. Trodde jag skulle dö av ren smärta häromdagen dock. Why? Oh, nejmen inget särskilt direkt. Jag fick bara njurbäckeninflammation och fick åka fram och tillbaka till sjukhuset heheheheheheheheeee...... 
 
Okej så grejen är såhär: 
Sedan förra Söndagen, alltså inte i söndags som var nyss utan söndagen innan det så har jag haft sjukligt ont i högersidan av ryggen. Jag trodde det skulle gå över men exakt en vecka efter gick det över till vänster sida? flummigt yao. 
På dagen började jag även på extremt illa och det kändes som jag skulle kräkas när jag åkte bil med Chejken (vilket inte var så trevligt pga det är aldrig trevligt att åka bil när man mår illa). Vi plockade upp Pontus och när vi kom hem så mådde jag suuuperilla. Det sög verkligen bläää 
Vi ringde 1177 (okej jag har ingen aning om det ens är numret men vi låtsas det nu ok?) och dem sa att det kunde vara njurarna så vi fick åka in till akuten. Spydde på vägen in (okej ni behöver kanske inte veta när jag har spytt och grejor men det ser coolt ut om texten ser lång ut, för då ser det liksom viktigt ut så jag slänger in det ändå så det blir lite längre text hehe) 
Jag fick göra lite prover hejsansvejsan och skickas fram och tillbaka i massa olika rum. Det bästa var definitivt det med Nalle Puh och Tiger :D 
Det enda jag tjatade om hela kvällen när vi var där var att jag ville åka hem. MEEEN då kommer läkaren in "du får stanna över natten, så får du antibiotika blablabla" ååh blev verkligen pissed då pga ville verkligen åka hem hahha 
 
Jag stannade över natten, Pontus kom in till sjukhuset och spenderade dagen med mig (Ey har jag nämnt att han är världens bästa pojkvän? För det är han) Sedan på eftermiddagen fick jag åka hem igen. YAAAY finally fick jag åka hem! Well, den glädjen varade inte så länge pga började må illa redan på vägen hem.... Spydde järnet när jag kom hem och hade inte fått behålla någon mat den dagen heller... 
Dagen efter var det lite bättre på förmiddagen, Pontus stannade och tog hand om mig (nämnde jag att han är världens bästa pojkvän? oh... det gjorde jag visst, nevermind...) och jag kände mig lite piggare så Olof kom över en stund sen började jag må piss igen. Och inte bara må illa denna gången. Utan nu slog verkligen smärtan i ryggen till. Jag skojar inte när jag säger att det var den värsta smärtan jag varit med om i hela mitt liv.Det var lite som att döden själv högg min kropp i bitar. Det verkligen högg och jag bara låg i soffan och skrek typ. Vi ringde mami så hon fick komma hem och köra in mig till akuten igeeeen och jag fick göra nya prover och sitta och vänta igen. yippieee... Läkarna bestämde sig för att jag fick vara kvar över natten (igen höhö vad kul höhö) 
MEN ja fick åka hem dagen efter igen. Det var alltså i onsdags jag kom hem, och då hade jag inte fått behålla någon riktig mat sedan frukosten på söndagen heheh så jag var aningen svag. Den kvällen var en pina och jag spydde järnet igen! (alltså ni ska vara glada att jag inte berättar exakt hur spyorna var) 
 
MEN efter det så har det varit ganska bra, är fortfarande väldigt svag dock, men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag inte har ätit något typ. Har börjat äta lite nu i alla fall, och nu får jag behålla det, så det är ju grymt!
Imorgon kommer Pontus hit, och det ska bli fettnice att träffa honom pga har inte träffat någon förutom läkare och min familj på hela veckan typ. Eller aa förutom i tisdags då alltså. 
 
Är dock lite sad över att jag missar Emelies 18-årsfest idag för att jag är för trött och svag för att vara med :( Men jag hoppas att dem har megatrevligt och grattis i efterskott Emelie!! :D <3 
 
ÅÅH VÄNTA EN SAK TILL INNAN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG!! Jag fick en megafin bukett och ett krya-på-dig-kort av min klass!!! Förstår ni hur glad jag blev!! Jag liksom sprack av glädje för jag var inte alls beredd på det!! 
Åh den är så fin! Vill bara sitta och titta på den hela tiden!! 
Pusshej <3 
 
Pontus Lindberg

WHAT DOESNT KILL YOU MAKES YOU STROOONGER LALALA
Okej seriöst då, jag hade kunnat finnas för dig mer och det hoppas jag att du förstå. Du är sjukt stark brudeN, puss!

Svar: hahah men tönt! xd
ååh du är den bästaste (jaa man får använda det ordet pga charmigt) mannen i hela universum! och jag älskar dig fettmycket! puss <3
Linnea Johnson

Mamsen

Att vara mamma och se sin dotter med sådana smärtor........här kan vi tala om maktlöshet!!! Är såå glad att det har vänt!!! Love you❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Och vad skulle vi gjort utan Pontus?!? ❤️❤️❤️

Svar: ååh! love you tooo! <3 Pontus is my hero! :D <3
Linnea Johnson