Mitt År 2014: Oktober, November, December

OKTOBER
- Jag började Oktober med att vara sjuk men Pontus skämde bort mig med god mat och efterrätt efter att vi inte hade träffats på flera dagar. 
- Jag provade studentmössor (!!!??) 
- Jag BESTÄLLDE en studentmössa (!!!!???!??!)
- Jag skrev ett långt inlägg om att det är okej att gråta 
- Kulturskolan hade konsert och Pontus mixade så jag var där som publik 
 
- Örbyskolan hade sin årliga insamlingskväll och jag var såklart där 
- Det var kräftskiva med några släktingar men jag valde att äta kycklingspett 
- Gjorde inte mycket annat än att rita
 
- Jag, Blondie och Linnea var i Borås och fikade och var på bio. Vi tittade på Gone Girl och den var bättre än förväntat 
- Försökte få lillasyster att fira halloween med mig för vi var fast hemma, men hon var sjuk och inte så jättetaggad på det :/ 
 
 
 
NOVEMBER
- Jag och min klass spelade på Mark showen och FY så roligt det var! På fredagen var det en liten gala och lite mer classy och på lördagen var det mer fest. 
 
- Jag övade bas i midisalen med alldeles för stora hörlurar 
 
- Jag fixade mina naglar som har varit ovårdade ALLDELES för länge 
 
- Drack årets första varm choklad med marshmallows och ååååh så gott det ääär!!
 
- Jag, Mamma och Jenny var på en jättebra föreläsning som handlade om att motivera sig själv och vinna över negativa tankemönster 
- Chejken fyllde 20 och hade ett trevligt litet party 
- Singeln till företaget blev färdig! 
 
- Jag och min klass var i Stockholm. Vi var på kungliga operan, moderna muséet och Benny Anderssons studio
 
 
DECEMBER 
- Vi stod ute i 5 timmar i kylan på kinna julmarknad och sålde vår singel
 
- Jag var alldeles för cheesy och skrev ett inlägg om att det känns som att leva i en film med Pontus 
- Vi hade julpyssel med kidsen och jag var med i lucian i skolan 
 
- Drack ännu mer varm choklad (såklart) och byggde pepparkakshus med Pontus 
 
 
- Julen närmade sig och vi gjorde julgodis, pyntade granen och slog in julklappar 
 
 
 
Och nu är vi här. Ett inlägg om hela min jul kommer senare. Men nu är vi framme i slutet av 2014. Om några dagar börjar tiden då vi måste påminna oss flera gånger om att skriva 2015 istället för 2014. Det är något jag verkligen är usel på. Att komma ihåg att skriva det nya året när jag skriver datum. Men jag har ju klarat det tillslut alla andra år så jag borde nog klara det denna gången också. 
Mamsen

Älskar dina årsinlägg!!!! Väldigt många fina bilder också👍