Min Jul 2014

En vecka efter jul kommer julinlägget. Försökte blogga igår men kom inte in på blogg.se. Men nu gör jag det i alla fall. 
 
Denna julen var jättelugn och skön. Det var jag, mamma, pappa, Alva och Jenny. Och senare på kvällen kom Johan och Pontus. 
 
På dagen så gjorde vi egentligen inte så mycket. Farmor och farfar kom på förmiddagen och sen satt vi mest i soffan och slöade. Jag, Jenny och Alva kollade på film sen kollade vi (självklart) på Kalle Ankas jul. Eller aa... Det var ingen som ville se det så jag fick titta på det ensam. 
Sen åt vi, och eftersom nästan ingen i familjen tycker om julmat så skippade vi det i år (vi hade julskinka dock) och åt vildsvinsstek och hasselbackspotatis istället. Och till efterrätt så åt vi nutellacheescake. 
 
En stund efter vi hade ätit så började vi öppna julklappar. Några julklappar jag fick: 
Choklad fondue-sett av Chejken (fick det på juldagen dock) 
Ett suuupersött litet fat med ljus. 
Presentkort på tatuering (!!) 
Armband. Dock blev det något konstigt med ljuset på bilden för det är egentligen lila. 
Tre stycken staedtler pigment liners. (älskar dem så galet mycket)
Har använt dem ca hela tiden. Två bilder jag gjorde direkt när jag fick dem är dessa: 
 
Hoppas ni hade en underbar jul eller en underbar dag om ni inte firar jul. 
Gott nytt år! 
 
 

 
 
 
 
 
 
Mamsen

Människa vad du är duktig på att rita!!!!! Är pennorna slut nu då?😁😝

Svar: nää de är de inte :D
Linnea Johnson