Aj wuv jo muchomucho

 
När Pontus twittrar om det här så bara smäller det till i hjärtat och jag inser att lite vett har jag nog lyckats trycka i honom. 
 
Fick frågan "Har du någon favoritbasist då?" av min baslärare och insåg att jag inte vet en enda basists namn i hela världen?! Min reaktion: "öh, asså njae, jag gillar bara vissa basljud men har ingen favoritbasist" Så skulle jag förklara basljudet som jag gillade. Är inte riktigt säker på att han förstod, men vi får väl hoppas det. :) "joo, men alltså jag gillar när det låter basigt. Alltså mycket basigt och inte KLONKKLONK liksom. När det låter BOMBOM och man inte hör massa strängljud" :) Det var förövrigt på min första baslektion jag försökte förklara det där. Han måste fått ett konstigt första intryck av mig hehe 
 
min nya homie förövrigt <3 
 
nee, nu ska jag kolla på Sveriges yngsta mästerkock med mami <3 
pusshaj <3 
 
Mamsen

Hahahaha är övertygad att om du förklarade det där om basljud för läraren, så som du beskrev här, förstod han självklart precis vad du menade😂😂😂😘

Svar: hahha jaa, jag förklarade det precis så xd
Linnea Johnson