Flummigt pyjamaspartaj

NU ska jag stänga ner min dator och stänga mina ögon och somna för jag är sjukt trött. 
Efter skolan åkte jag, Olof och Pontus hem till Pontus. Vi gjorde basically ingenting vilket jag är rätt bra på höhö sen när Olof hade åkt så vilade vi bara typ vilket jag också är rätt bra på :D
 
Sen tog jag moppen och åkte hem "WAIT WHAT FÖLJDE INTE PONTUS MED!?" nooope, vilket var ovanligt. Efter ca 2 veckor utan att ha åkt ifrån varandra kändes det konstigt att inte ha en passagerare på moppen. Det är sååå mycket enklare att ha någon med sig insåg jag hahah om inte annat så är det trevligare än att sitta och ha konversationer med sig själv om djupa tankar om livet. +min pyttelilla säng blev plötsligt väldigt stor när man inte fightades om plats med någon hahah 
Det är svårt att förklara men när man har fightats om plats i min lilla säng i typ 2veckor i rad så blir feelingen lite blandad mellan "FREEEDOOOOM JAG KAN RÖRA MIG HUR JAG VILL!" och "wait... det är något som fattas, det är något jag har glömt..." 
 
Efter att jag kom hem från Pontus så pluggade jag! Värsta duktigt and stuff! Lämnade in mitt engelska-arbete och kände mig mer kreativ än någonsin, insåg dock att jag var för trött för at göra något kreativt så jag har bara flummat runt på youtube. 
 
Men nu har jag bestämt mig. Nu far jag mot sängen. Skola imorgon ju osv 
Nämnde jag förresten att jag, Jenny och Muschen hade världens flummigaste pyjamaspartaj mitt i veckan för några veckor sedan? Vi dansade fult, flummade och hade matchande boxershorts, uppsatt hår och magtröjor :) 
PUSSHEJ <3